Här har vi sammanställt de vanligaste frågorna med svar.
Förhoppningsvis finns svaret på din fråga här, annars är du givetvis välkommen att kontakta oss.

Service:

Vad betyder dom olika skicken?
  1. Nyskick: Har inga tecken på slitage – ser ut som en helt ny telefon. Telefonen är olåst, testad och fungerar utan problem.
  2. Utmärkt: Ha lätta slitage, till exempel små repor, men inga märkbara. Telefonen är olåst, testad och fungerar utan problem.
  3. Bra: Har synliga repor på skärm och chassi. Inga sprickor. Telefonen är fullt funktionstestad och fungerar utan problem.
Byter ni ut batterierna på alla telefoner?

Om en telefon som går igenom hos oss skulle ha under 85% så byter vi ut den till ett nytt batteri.

Säljer ni även Android-telefoner?

Vi är för närvarande specialiserat endast på iPhones.

Garanti & Returer:

Jag har råkat tappa min iPhone, täcks den av garantin?

Tyvärr, om din iPhone har drabbats av fysiska skador som har lett till att skärmdelar går sönder, eller om mobilen är böjd eller vattenskadad, kan den inte längre lagas under vår garanti. Detta anges i våra köpvillkor.

I det här fallet kan du skicka din iPhone till oss och vi kan erbjuda att reparera den mot en avgift.

Hur skickar jag in min iPhone för service under garantitiden?

Om du har problem med din telefon och den behöver skickas in på service så maila oss på kontaktformulär så skickar vi ut instruktioner.

Hur avaktiverar jag hitta min iPhone?

För att inaktivera Hitta min iPhone, gå till Inställningar> [Ditt namn]> Hitta min> Stäng av Hitta min iPhone. Ange lösenord. Om din telefon har en äldre iOS-version än 13.0, gå till Inställningar> [Ditt namn]> iCloud och stäng sedan av funktionen.

Du kan också inaktivera Hitta min iPhone på www.icloud.com/find

Hur returnerar jag min iPhone?

Om du önskar att returnera din iPhone och få tillbaka pengarna så kan du göra detta inom 14 dagar av köpet.

Maila oss på kontaktformulär för en retur!

Hur lång tid tar det för mig att få tillbaka min pengar?

När vi får in din iPhone så tar det ca 1-3 arbetsdagar för oss att hantera din retur.
Efter det så tar det ca 1-3 arbetsdagar för banken att gör en återbetalning.

Leverans

När får jag min iPhone?

Du kommer att få din telefon inom 1-3 arbetsdagar. Oftast dagen efter med DHL eller Postnord.

Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Vänligen notera att orderbekräftelsen skickas till den e-postadress som ni angett då ni lagt beställningen. Om ni stavat er adress fell kommer orderbekräftelsen inte att komma fram till er.

Ifall du ändå inte kan se någon orderbekräftelse, ber vi dig vänligen att kontakta vår kundservice så att vi kan kontrollera att din e-postadress är korrekt.

Kan jag spåra min beställning?

När beställningen lagts så får du ett spårningssnummer av DHL eller Postnord.

Du kan kontakta DHL eller Postnord direkt om du inte har fått paketet efter några dagar.

Kontakta DHL Express
0771-400345

Kontakta Postnord
0771-333310

Kan jag avbryta min order?

Tyvärr går beställningar som redan blivit behandlade inte att avbryta, utan de måste istället returneras. Detta betyder att då du väl fått hem mobilen, måste du skicka tillbaka den med DHL eller Postnord som en retur.

Vänligen kontakta vår kundservice så fort som möjligt.

Betalning:

Jag har en fråga om min faktura eller betalning vem ska jag kontakta?

Vi hanterar inte betalningslösningarna eller faktureringarna själva utan det sköts av vår partner Klarna och därför ber vi dig att kontakta dem direkt ifall det är några oklarheter kring det.

Kan jag dela upp min betalning?

Ja, med vår samarbetspartner Klarna så kan du välja betalningsplan. Du får upp alternativen när du genomför köpet på vår hemsida.